شناسهٔ خبر: 26007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسوول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان باجگیران اعلام کرد:

ایمن‌سازی چهار نقطه حادثه‌خیز در راه‌های باجگیران خراسان رضوی

محسن نیک‌اختر مسوول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان باجگیران از آشکارسازی و ایمن‌سازی چهار نقطه حادثه‌خیز حوزه استحفاظی این شهرستان، مجموعاً به طول بیست کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محسن نیک‌اختر با اعلام این خبر افزود: با توجه به کوهستانی بودن حوزه راه‌های این نمایندگی و ضرورت تأمین ایمنی و ترافیک مسافران، فعالیت‌های راهداران این نمایندگی در بخش ایمنی و ترافیک تمرکز بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: موضوع ترانزیت کالا و توریسم به آسیای میانه و همچنین رونق صنعت گردشگری که به دلیل وجود پتانسیل‌های بالای منطقه و طبیعت بکر و زیبای باجگیران به وجود آمده، ضرورت توجه هر چه بیشتر مسوولان امر را به حوزه راهداری این منطقه دو چندان می‌کند.

مسوول نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران با اشاره به استقرار اکیپ ایمنی و ترافیک راه‌ها در راهدارخانه امام‌قلی در حوزه استحفاظی این شهرستان گفت: شناسایی توانمندی‌های بومی موجود در منطقه در حوزه‌های عمرانی و تعامل سازنده و موثر با دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی، جزو برنامه‌های این نمایندگی است. 

نظر شما